loading...
بیتوته
admin بازدید : 1063 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

انعکاس : ریشه‌یابی اختلاف جادوگر و مسئولان باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که علی کریمی چند ماهه با سردار قهر است.

در حالی که پس از پایان بازی فینال جام‌حذفی همه نگاه‌ها به قهرمانی سپاهان و خداحافظی مهدوی‌کیا بود، ماجرای درگیری و اتفاق‌های رختکن پرسپولیس به چند بخش تبدیل و هر بار قسمتی از آنها به بیرون منتقل شد.
درگیری سرپرست موقت پرسپولیس با علی کریمی در رختکن پرسپولیس سوژه‌ای بود که اکثر بازیکنان این تیم در مورد آن صحبت می‌کنند. سرپرست موقت که پس از پایان بازی وارد رختکن شد و مقابل بازیکنان پرسپولیس به سخنرانی پرداخت: «یه جام دیگه رو هم از دست دادیم! این بازی رو هم باختیم! خیلی بد شد… حالا کی جواب سکوها رو می‌ده؟ این جام هم از دست رفت!»

بازیکنان پرسپولیس با تعجب به صحبت‌های سرپرست موقت گوش می‌کردند و مثل همیشه با نگاهی معنادار از جادوگر می‌خواستند تا از خجالت او درآید. کریمی که گویا منتظر بهانه‌ای بود تا دق و دلی‌هایش را خالی کند خیلی زود جواب سرپرست موقت را داد: «تو… نزن! تو چی کاره هستی که این حرف‌ها رو می‌زنی و می‌خوای جواب سکوها رو بدی؟ تو از فوتبال چی می‌فهمی و چی سرت می‌شه؟»
هرچند بعضی از بازیکنان پرسپولیس از جواب‌های تند و صریح جادوگر راضی به نظر می‌رسیدند اما هرگز تصور نمی‌کردند که او به‌رغم کیسه یخی که روی پایش گذاشته به سمت سرپرست موقت برود. شاید اگر کریمی در آن لحظه کمی خودش را کنترل نمی‌کرد، مقابل اظهارات عجیب سرپرست موقت ری‌اکشن دیگری داشت و کار به جاهای باریک می‌کشید.
درست در زمانی که کریمی رفت تا دوش بگیرد، سرپرست موقت آمار کریمی را گرفت و وقتی مطمئن شد جادوگر صدایش را نمی‌شنود، دوباره به سخنرانی پرداخت: «مگه چی گفتم که این به من گیر می‌ده؟ اگه قرار باشه حرف بزنم، با سند و مدرک ثابت می‌کنم که این آقا تیم رو به هم می‌ریخته!»
هنوز جمله سرپرست موقت به پایان نرسیده بود که کریم باقری از او خواست ساکت شود و صحبتی نکند. اما نکته جالب اینکه کریمی به محض خارج شدن از زیر دوش متوجه ادعای سرپرست موقت شده بود و بعضی از بازیکنان پرسپولیس خیلی زود او را در جریان این قضیه گذاشته بودند. بازیکنان پرسپولیس معتقدند دلیل خداحافظی کریمی از فوتبال و تصمیم عجولانه او برای این کار، رفتار و عملکرد مسوولان باشگاه بوده است.
* قهر چندماهه سردار و جادوگر
حتما برای‌تان جالب است که بدانید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حدودا از سه ماه پیش با کریمی قهر و روابط آنها به شدت تیره بوده است. با توجه به اینکه روابط سرپرست موقت پرسپولیس با کریمی هم سرد بوده، مشخص نیست که در طول این مدت کریمی چه ارتباط و تعاملی با باشگاه پرسپولیس داشته است.
* تکذیب ماجرای ۴۰سالگی
محمد رویانیان در گفت‌وگویی که با یک برنامه تلویزیونی داشت، اعلام کرد علی کریمی به او گفته قصد دارد تا ۴۰سالگی توپ بزند و فوتبال بازی کند. از آنجایی که کریمی تاکنون چنین حرفی به سردار نزده و حتی قصد داشته تا در سن ۳۳ سالگی از فوتبال خداحافظی کند، شنیدن این صحبت‌ها برای جادوگر سنگین و باورنکردنی بود. نزدیکان کریمی از اینکه سردار او را بهانه و سوژه مصاحبه‌اش کرده بود، ناراحت بودند.
* آیا در قرارداد کریمی دست برده‌اند؟
شایعه بزرگی که در مورد قرارداد علی کریمی به گوش رسید، باورنکردنی بود. چندی پیش از سوی منابع موثق اعلام شد قرارداد کریمی دچار تغییراتی شده است! قضیه از این قرار بود که این منابع موثق ادعا می‌کردند قراردادی که مدنظر کریمی است با آن چیزی که به هیات فوتبال رسیده، تفاوت‌هایی دارد و البته اگر جادوگر متوجه این قضیه شود…
* جادوگر کمترین دریافتی را داشته!
شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید علی کریمی در بین بازیکنان پرسپولیس، کمترین مبلغ دریافتی را داشته و جزو کسانی محسوب می‌شود که باشگاه پول کمتری برای پیش‌قرارداد آنها پرداخت کرده است.
* ماجرای مصدومیت‌ها!
ماجرای مصدومیت‌های علی کریمی هم در نوع خودش جالب توجه بود. هر بار که کریمی به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شد، مربیان پرسپولیس و پزشکان این تیم با تشخیص اشتباه، او را به میدان فرستادند و مصدومیت جادوگر تشدید شد. در آخرین مرحله و در حالی که همه مخالف بازی کردن کریمی در زمین چمن مصنوعی بودند، مجتبی حسینی او را به رغم میل باطنی‌اش در بازی دوستانه و در یک بازی تدارکاتی به میدان فرستاد.
* بیانیه سردار علیه کریمی
رویانیان چندین‌بار علیه کریمی بیانیه صادر کرد. او مقابل درفشی‌فر برای هواداران کریمی به سخنرانی پرداخت و گفت که سه‌برابر زمان کاشانی به کریمی پول داده است. در حالی که کریمی در آن زمان با پرسپولیس سفید امضا کرده بود و تنها شرطش پیراهن هشت بود، ادعای سردار برای سه‌برابر شدن مبلغ قرارداد کریمی قابل توجه بود. هرچند کریمی قصد داشت که پاسخ دندان‌شکنی به سردار بدهد، ولی رعایت وضعیت پرسپولیس باعث شد تا جادوگر سکوت کند.
* کریمی سم پرسپولیس!
«علی کریمی سم پرسپولیس است!» این جمله‌ای بود که بعضی از آقایان به وسیله آن روی اعصاب خوزه رفتند و سرمربی پرتغالی را حسابی از جادوگر ترساندند. خوزه که از پرسپولیس، کریمی و وضعیت سرخ‌ها اطلاعاتی نداشت، جدا از کریمی حتی روانشناس و دوست او را نیز از پرسپولیس اخراج کرد. در حالی که آقایان در آن زمان کریمی را سم پرسپولیس معرفی می‌کردند، حالا در نامه‌ای که در مورد پرونده خوزه نوشته‌اند، اعلام کرده‌اند چون خوزه جادوگر را دو ماه اخراج کرده، به پرسپولیس ضربه زده است!
روزنامه گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1280
  • کل نظرات : 126
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 1,648
  • باردید دیروز : 2,139
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 13,554
  • بازدید ماه : 36,517
  • بازدید سال : 234,578
  • بازدید کلی : 6,934,928